Nurse Call

NURSE CALL

Autoritatile sistemului de sanatate publica se confrunta in consecinta cu noi provocari: schimbarile demografice, progresul medicinei, resurse tot mai restranse cu consecinte in nevoia de limitare a costurilor schimba situatia in domeniul activitatii de ingrijire si reclama concepte noi orientate spre viitor.
Un posibil punct de pornire in acest sens il constituie actualele sisteme de apel medical: el poate fi extins, spre exemplu, cu functionalitatea unei centrale de urgenta, ale unui telefon pentru situatii de urgenta sau ale unui sistem de management ale pericolelor. Solutiile oferite de sistemuele NURSE CALL ajuta serviciile de ingrijire, asezamintele de ingrijire medicala, antreprenorii de cladiri in asigurarea unui management optim si eficient de ingrijire.
In aceasta grupa de sisteme se numara si sistemul de NURSE CALL. Pentru a extinde cat mai mult domeniul de utilizare al acestui sistem, la conceperea si dezvoltarea acestuia au fost luate in considerare atat solutiile complexe specifice cladirilor mari cat si situatiile de utilizare in cadrul unor centre de ingrijire de capacitate redusa.
Locuri posibile de utilizare:
• Locuinte supravegheate / asistate
• Spitale
• Camine de batrani
• Centre de ingrijire a persoanelor cu handicap
• Centre de reabilitare si sanatorii

Sistemul de NURSE CALL este un sistem consacrat de apel medical cu diferite functii care ofera personalului de ingrijire posibilitatea de a contacta pacientul de la distanta. Totodata, personalul ajutator sau practicantii cat si membrii familiei pacientului au posibilitatea de a intra in legatura cu acesta cu scopul de a degreva personalul calificat.

Prezentare generala a sistemului
Prin intermediul sistemului, personalului de ingrijire ii parvin in permanenta informatii optime, fiind scutit de deplasari inutile datorita functiei de comunicare de o buna calitate. Utilizarea sistemului este simpla si intuitiva, o actionare eronata fiind practic exclusa. Astfel se imbunatateste calitatea serviciilor, ramanand mai mult timp la dispozitie pentru lucrurile esentiale: contactele interumane. Acest lucru este in folosul mai ales a rezidentilor care stiu sa pretuiasca utilizarea confortabila, avand totodata certitudinea ca se face totul pentru siguranta lor, in caz de urgenta putandu-se baza pe ajutor prompt si adaptat situatiei. In spitale exista cerinta interconectarii la nivel de cladire a diverselor sisteme - de exemplu sistemele management tehnic al cladirii, de detectie a incendiilor sau chiar sistemele mai vechi de nurse call. Acest sistem de nurse call ofera in acest scop diverse tipuri de interfete care simplifica aceasta integrare.

NURSE CALL